چرا تحصیل در کانادا

کانادا یکی از مقاصد پیشرو در جهان برای آموزش دانشگاه است. مدارک دانشگاهی اخذ شده از این کشور فرصت های بیشماری را به شما ارائه می دهد. ۱۱ دانشگاه از ۲۵۰ دانشگاه های بزرگ جهان در کانادا حضوردارند، موسسات بعد از مقطع متوسطه و کالج ها و دانشگاه ها تا دانشگاه های بزرگ و مقاطع تحصیلی بالاتر دارای شهرت جهانی هستند. بسیاری از معلمان و اساتید حداقل یک مدرک بین المللی دارند.این کشور به طور مداوم در بین کشورهای برترجهان قراردارد و در حال حاضر در صدر کیفیت زندگی است.

 

شما نزد بااستعداد ترین و درخشان ترین ذهن ها آموزش خواهید دید.

از ابتدایی تا بعد از متوسطه ، آموزش و پرورش کانادا از اهمیت قابل توجهی در سراسر دنیا برخوردار است. معلمان و اساتید  بسیار ماهر در جنبه های مختلف اموزشی، مهارت شما را افزایش می دهند . در این  مراکز آموزشی حداقل از هر ۵ اساتید ۲ استاد  فارغ التحصیل خارج از کشور هستند.  کیفیت آموزشی در کانادا بالاست.
با تصمیم گیری برای تحصیل در کانادا ، برای آینده خود یک انتخاب عاقلانه می کنید. از این گذشته ، تحصیل در کانادا برای آینده شما یا فرزندانتان سرمایه گذاری مهمی محسوب  می شود. در مقطع ابتدایی ، متوسطه ، دانشگاهی ، تحصیلات مطابق با استانداردهای بالای شناخته شده در سراسر جهان است.

با آغوش باز از شما استقبال خواهند کرد

کانادایی ها بسیار خونگرم هستند و به محض ورود به کانادا ، شما یک کشور دوستانه و یک فرهنگ بی نظیر کانادایی را کشف می کنید که باعث ایجاد فضای راحتی برای شما می شود. چه در مراکز شهری و چه در شهرهای کوچک ، کانادا یکی از امن ترین کشورهای جهان برای دانشجویان بین المللی و همچنین ساکنین آن به حساب می آید.

کیفیت زندگی در کانادا رتبه اول در جهان را به خود اختصاص داده است

اگر به دنبال کیفیت عالی زندگی هستید، این جایی است که مناسب شماست. دانشجویان کانادایی و بین المللی هم از سطح زندگی بالایی در کانادا برخوردار هستند. این مکان عالی برای زندگی و کار است.با توجه به سیستم تامین اجتماعی ، بیمه و سایر موارد مربوطه به کار و زندگی، کانادا رتبه ی اول در کیفیت سطح زندگی را به خود اختصاص داده است.  طبق رتبه بندی دانشگاه های جهانی نیز ، کانادا نیز از بین ۱۰۰کشور دانشگاه برتر دنیا دارای  رتبه ۵ است.

پله ای به سمت آینده مطمئن

براساس مطالعه وضعیت دانشجویان و فارغ التحصیلان کانادایی و بین المللی  در سال های اخیر نتیجه گیری شد که دانشجویان دانشکده ها و دانشگاه های کانادا با درآمد بالایی فارغ التحصیل می شوند چون از ابتدا مسیر را برای آنها  برای پیشرفت در زمینه شغلی و تحصیلی فراهم میکنند. تنها در ۱۰ سال گذشته ، کانادا ۱٫۶ میلیون شغل برای فارغ التحصیلان ایجاد کرده است .

 

هزینه زندگی و تحصیلات مقرون به صرفه است

طبق برنامه های آموزشی گسترده ای که ارائه می شود شما میتوانید متناسب با بودجه خود تحصیل کنید و با توجه به بودجه خود محل زندگی و دانشگاه یا کالج خود را انتخاب کنید.

کسب تجربه منحصر به فرد در این کشور

کانادا ماجراجویانه است! اگر تصمیم به تحصیل در آنجا بگیرید ، آب و هوا ، فرهنگ و روش زندگی بی نظیری را تجربه خواهید کرد. شما می توانید درخشش جنگل های کانادا را در پاییز تحسین کنید. هر فصل و هر مکان باعث تعجب شما خواهد بود. بیاید زندگی کانادا را تجربه کنید.

فراهم بودن زمینه ها و موقعیت های کاری

کار در کانادا تجربه ارزشمندی به شما می دهد و میتواند به شما  در ایجاد روابط تجاری برای اینده کمک کند و شما را برای دست یابی به اقامت دائم سوق دهد. موقعیت های شغلی در کانادا زیاد است. شما حتی زمانی که ویزای تحصیلی نیز دارید بدون نیاز به اخذ ویزای کار میتوانید در کانادا اشتغال داشته باشید.

(این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی می‌باشد.)